Recenzie (5 530)
Vytoč môjho agenta - Episode 3 (2024) (epizóda)
Janžurka s Remundovou super, ale zbytek nuda, nuda, nuda. Je to šíleně ukecané, nezáživné, neobjevné. Vydržet do konce fakt problém. Nevím, jak seriál uchopit a tento díl mi moc nepomohl.
Božie mlyny - Sekta (2021) (epizóda)
Hodně povedený díl. Atmosféra kolem guru houstne, jedna z jeho svěřených duší magoří, Křenková vypadá, že blbne taky, Myšička je tráven a guru si jezdí v namakaném červeném sporťáku. Závěr taky velmi slušný, neoriginálně spadla past. Jo jo, nadstandardní díl.
Božie mlyny - Splatený dlh (2021) (epizóda)
Trošku slabší díl začal brutální sebevraždou, pak už je to spíše chození kolem horké kaše, konec je taky takový nemastný neslaný. Ale zase Navrátil s Křenkovou si užijí hezkou společnou chvíli. Spíše průměr.
Vytoč môjho agenta - Episode 2 (2024) (epizóda)
Druhý díl ještě horší než první. Vtip žádný, spousta sprostých slov z úst Issové (propána PROČ???), připomenutí Adamovské a Medvecké OK, ale žádný zázrak. Zelenka trapně stojí opodál, ani neví, proč tam vlastně je. Děsná kecačka, která zaujme snad jen děním kolem smrti šéfa agentury a snahy jeho manželky agentury se zbavit. Fakt bída.
Polda - Podvodníci (2024) (epizóda)
Krimi příběh mrtvoly spadlé z mostu celkem slušný, vtipný Matonoha s nechutným knírem a vousy, řešíme vztah Matáska s Bezákovou, Matáskova postava začíná překvapovat a díky lásce to vypadá, že vyměkne a pověsí policejní řemeslo na hřebík. Další díl ukáže. Tento díl patří do řady sice oněch průměrných, ale příjemně průměrných dílů. Více času než Matásek tu dostal Orozovič.
Veľkonočná sv. omša s požehnaním Urbi et Orbi (2023) (relácia)
Jako každý rok i letos Svatý otec František vystoupil o Vánocích s tradičním vánočním pozdravem a vymezil se obzvlášť proti válce. Silná slova.
Slávnostná svätá omša s veľkonočným požehnaním Urbi et Orbi (2024) (relácia)
Svatý otec František měl letos silnou řeč hlavně proti válkám na celém světě, ale řekl to tak lidsky, že jedno srdce vedle druhého muselo zaplesat. Škoda jen, že většina politiků jeho slova nebude reflektovat.
Tučňáci - setkání s rodinou (2021) (TV film)
Obraz je perfektní, zajímavé to je jak se patří, dabing slušný, komentáře poučné. Prostě poutavý dokument o smradlavých rybožroutech. Hudba: Stuart Roslyn
O třech vandrovnících (1976) (TV film)
Černobílá studiová pohádka se zcela klasickými kulisami jako v xxx podobných pohádek sedmdesátých let. A ačkoli je tato pohádka z roku 1976, vypadá jakoby by byla ještě o 10 let starší. Příběh je vcelku prostý - tři vandrovníci se potulují po lese, jednou se téměř pobijí s hejkalem (strašná maska, jak z hororu), pak jeden vyřeže ze dřeva pannu, druhý ji oblékne a třetí svým zpěvem oživí. Chce si ji vzít, druzí dva mu ji závidí a tak ho zmlátí, nevěstu mu vezmou a odvedou ke králi za nevěstu. Ona je tam smutná, on vyhlásí, aby ji vyléčili a samozřejmě ji přijde vyléčit onen zpěvák. No námět sice pohádkový, ale zpracování nemastné neslané. Nic moc, dnes už to nikoho neosloví. Těžký archiv.
Vytoč môjho agenta - Episode 1 (2024) (epizóda)
No první díl zatím teda docela divný. Budují se vztahy, poznáváme, kdo je kdo, ale asi od poloviny to začne docela nudit. Uvidíme, moc tomu ale nedávám.