Recenzie (27)
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Prostě to nefunguje, alespoň hlavní záporačka dostala, co si zaslouží, ale určitě ji nějak oživí aby masy Marvel ztřeštěnců mohly utratit spoustu peněz v kinech. Alespoň se tento film zapsal do dějin za nejhorší a nejbytečnější ztvárnění profesora X v podání Patricka Stewarta. Doplnění: v porovnání s Love and Thunder je tohle stále velmi kvalitní podívaná
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Komedie, u které jsem se ani jednou nezasmál
Spider-Man: Bez domova (2021)
Marveloví kamarádi mě za můj názor málem ukamenovali, ale já prostě čekal víc. Film se hodně snaží hrát na nostalgii, ale to je tak jediné, co mu jde, Peter Parker (Holland) je zde ještě tupější než v předchozích dílech a teta May má dle mého naprosto debilní nápad, na který nakonec sama doplatí... Kdyby se Spider-Man spojil se svými pavoučími parťáky a pochytal všechny zloduchy, bylo by to asi zábavnější. Celkově i zloduši mi přišli strašně "lehce porazitelní" prakticky nic pořádného neudělali (až na nečekaný plot twist u Green Goblina)... Vše zakončím tím, že jistý Ned umí čarovat... Jako vážně??? tohle byl, dle mého názoru, největší přešlap v celém filmu... Ale jinak to jsou **, rozhodně to neurazí, ale rozhodně mě to nenadchlo
Duna (2021)
Opět půjdu proti všem, ale tento film ve mně nezanechal jedinou stopu, jediný záchvěv toho, že by mě mělo zajímat, co bude dál. Se žádnou z postav se mi nepodařilo splynout, takže mi pak vlastně bylo jedno, že některé z nich umřeli... Abych to shrnul, nechápal jsem, odkud se tenhle film vzal a proč se na něj tak moc všichni těšili a po zhlédnutí musím konstatovat, že to stále nechápu. Alespoň jedno pozitivum film pro mě má, je to první film, u kterého jsem v kině usnul ;)
Cry Macho (2021)
Toto je dobrý, poklidný film, který velmi pomalu plyne, ale ovšem nenudí. Clint Eastwood je prostě stále borec, sice je vidět, že mu vstávání ze židle dává celkem zabrat, ale i tak stále dokáže solidně utáhnout celý film. Toto byla pravděpodobně jeho filmová derniéra, tak nebuďme tak přísní, vždyť ten film do kategorie nad 70% rozhodně patří
Čeľuste smrti (2009) (TV film)
Ó můj bože, kde tento film byl celý můj život... Film je naprosto příšerný a to od scénáře přes efekty až po herecké výkony. Nemůžete to srovnávat s jinými filmy, od kterých něco čekáte, na takovýhle film se podíváte s kamarády a pořádně se nasmějete (teda pokud máte IQ vyšší, než jedna blondýna z filmu) :) Takže prostě pecka a ty 2 hvězdičky, si to za ty záchvaty smíchu zaslouží
Návrat Mary Poppins (2018)
A mně se to líbilo, bylo to hezky roztomilé, hravé, hezké a kostýmy byly skvělé. Písničky jsou chytlavé a vždy vám vykouzlí úsměv na tváři. Pro mě bylo ale nejlepším okamžikem cameo Angely Lansbury, kterou jsem miloval už jako dítě a obdivuji ji stále. Takže díky písničkám a hereckému obsazení to jsou hezké 4*
Drahý diktátor (2017)
Moc jsem se těšil na politickou satiru a výkon Michaela Caina, ale nedostal jsem ani jedno. Začátek filmu ušel, to když byl Caine ještě diktátorem ve své zemi, ale pak to bylo jen velké wtf... Kostýmy příšerné, herecké výkony taky a scénář ani nekomentuji, komunistický diktátor bude opravovat dveře od garáže a sekat trávník??? Tohle se opravdu nepovedlo, myslím, že to mohla být super komedie s velkým přesahem a poučením, ale nestalo se Hodnocení: ubohých 20%
Otec (2020)
Velmi komorní, ale za to dechberoucí film. Tempo se může zdát pomalé, ale mně snímek utekl velmi rychle, jelikož jsem si užíval každou scénu. Anthony Hopkins si za tento fantastický výkon Oscara rozhodně zasloužil a kdo tvrdí, že ne, tak je s prominutím vůl.
Vražda na jachtě (2019)
Nedá mi to a musím tento film porovnat s dalším Sandlerovým filmem jménem Billy Madison, který má zde stejné hodnocení, jako tento film. V porovnání s Billy Madisonem je tento film mnohem vtipnější, lépe natočený, je tu akce a jako bonus i sexy Jennifer, která tento film táhne. Samozřejmě toto není žádné veledílo, ale mile rád si tento film znovu pustím a znovu se u něj budu smát a v klidu relaxovat. 90%