Recenzie (1 311)
Alfred Hitchcock uvádí (1985) (seriál)
Velmi příjemná stopáž jednotlivých epizod.. není nouze o slušnou dávku napětí i překvapivé pointy.. a nakonec zde hostuje celá řada známých herců.. Prostě tenhle seriál má styl a docela rád bych ho zkompletoval..))
Alfred Hitchcock uvádí - Pilot (1985) (epizóda)
Pilotní díl stejnojmenného seriálu čítající čtyři pěkné epizody, ve kterých není nouze o slušnou dávku napětí a skvělé pointy.. Hodnocení jednotlivých epizod: 1. Malý omyl v malém městě 80%, 2. Hráč z jihu 80%, 3. Bang! Zásah! 60%, 4. Nezajištěné okno 80%
Alice's Fishy Story (1924)
Alice utíká z domu, aby mohla jít s klukama na ryby. Zajímavý kraťas, který kombinuje grotesku s animací. Stopáž okolo 11 minut.
Ali G Indahouse (2002)
otázka vkusu.. nicméně v "Boratovi" zašel Sacha Baron Cohen ještě dál..))
Aljaška v plameňoch (1994)
Po veleúspěšném PŘEPADENÍ V PACIFIKU (1992) byl Steven Seagal hodně v kursu a tak ani nepřekvapilo, že svůj další akční hit dokonce režíroval. ALJAŠKA V PLAMENECH splnila očekávání a plnila kina.. Role hlavních záporáků ztvárnili Michael Caine a John C. McGinley. Během závěrečných titulků pak potěšila "Under The Same Sun" od Scorpions.
All That Jazz (1979)
"Začíná show."
All White in Barking (2007)
režie Marc Isaacs // Jeden svět 2008
Amarcord (1973)
Viděl jsem to po x letech znovu a bohužel kouzlo prvního zhlédnutí bylo nenávratně pryč. Už mi to nepřišlo zdaleka tak dokonalé jako poprvé, ale zcela v duchu dalších felliniho filmů. Nicméně i tak AMARCORD řadím k tomu vůbec nejlepšímu, co tento režisér natočil.
Ambulancia (1990)
"... a to Vás může potkat, když na ulici oslovíte neznámou dívku." Béčko jak se sluší!
Americké Psycho (2000)
Vůbec nepamatuju kdy jsem viděl naposledy v něčem hrát Christiana Balea, ale tady podal absolutní výkon a role mu dokonale padla. Zápletku nebo řekněme příběh mě bavilo sledovat a líbila se mi také pointa. Nakonec musím ještě pochválit písničkový doprovod a nápad natočit něco nevšedního. Trailer - www.youtube.com/watch?v=8jVNmgHKweU