Recenzie (1 311)
Jack Holborn (1981) (seriál)
Dobrodružný seriál mého dětství a jak čtu komentáře, nejen mého. I v dnešní době se k němu televize čas od času vrací.. 10, 12
Vidláci na pretekoch (2005)
Slušná oddechovka, něco na způsob POLDA A BANDITA, jen s hloupějším příběhem a bez toho pohodového feelingu.
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Tenhle sitcom mě chytnul. V každém, byť slabším díle, se najde nějaká zapamatovánihodná hláška. Navíc kde jinde hostuje tolik nádherných hereček..))
Piesočko (1995) (TV film)
Na úrovni jakékoli epizody "Místa činu", přičemž Schimanski stojí tentokrát na druhé straně zákona. Na zakázku RTL 2 natočil Nico Hofmann.
Maestro (1990) (TV film)
Sice ne tak zábavné jako VRAŤ SE DO HROBU, ale alespoň dobře koukatelné a inteligentní. Stopáž je pouze okolo 46 minut.
Rodina policajtov 3 (1999) (TV film)
Příjemné překvapení. Oproti předchozím dílům konečně dojde na nějakou akci, ty šíleně vyměklé dialogy z jedničky tu taky nejsou, takže k dokonalosti postačí už jen solidní zápletka a svižný děj. Stejně jako ve dvojce má jednu z hlavních rolí Joe Penny. Stopáž je okolo 90 minut.
Hancock (2008)
Příjemná oddechovka. Svižná, vtipná, s nadhledem. Snad jen posledních 15-20 minut bylo slabších, přesto jsem po titulech jako IRON MAN, INDIANA JONES 4 nebo WANTED odcházel z kina konečně spokojený.
Osudný omyl (1993)
Zápletkou nepříliš originální thriller, kterému však nechybí dobrá atmosféra, napětí a tempo. Cary Elwes i Alicia Silverstone se pro podobné role výborně hodí.
Herbie a poklad Inkov (1980)
Dobrodružná komedie z produkce studia Walt Disney, ve které krom roztomilého autíčka potěší nejvíc Cloris Leachman (Louise) a Harvey Korman (kapitán).
Vražedné tango (2002)
Robert Duvall coby nájemný zabiják s láskou k tanci. Proč ne, docela hezky se na to koukalo a za tu odvážnou kombinaci žánrů nemůžu jít pod 3*.