Recenzie (151)
Mimoni (2015)
Žluté obaly od kindrvajíček a kronika jejich rodu.Všichni je milují už od prvního padoucha, všichni se na film těší a ono pak tohle? Jasný, vytřískat z toho co nejvíc, mimoňům se nevyhnete, doslova na vás vyskakují i z obalu od TicTaců, ale ten film -kdyby si ho produkce odpustila a živila dav jen krátkými skeči a figurkami v happymealu, asi by to bylo lepší...
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Film je lepší než kniha. A to je tak vše, co se o tom dá říct, ale ok. Na knize mě štvalo pár věcí: Ana, to že jsem "příběh" musela hledat mezi nudnými porno scénkami, Ana, nedostatečný popis posh prostředí, Ana a to že jsem knihu musela dočíst, abych se o ní mohla bavit. Film nic z toho neměl - tedy kromě Any, té se bohužel nezbavíte ani tu a je snad ještě otravnější a blbější, než ve filmu. Zato si užijete dosytosti luxusních interiérů, oblečení a vlastně i dost toho příběhu, který se v knize tísnil někde mezi tím pornem, ale ve fimu se naopak porno jen sem tam mihne mezi příběhem. A teda řeknu vám zcela nepokrytě - občas to docela vzrušující je! To zas jako jo!
Dom hrôzy (2009)
Mischa je nějaká strhaná, co jsme ji naposledy viděla... ale ok, k filmu... Atmosféra, exteriéry i interiéry, kamera, barvy, kulisy... TAKHLE má vypadat horor! Bojím se vyrazit na JIžák. Ale proboha - co ten příběh? Trošku se mi zdá, že scénáristu taky někam zazdili a natočili to bez něj? Nebo to byl pokus o psaní nějakého zneuznaného architekta? Všechno špatně...
Sex v meste (1998) (seriál)
Sex ve městě je dnes kultem, který, a nikdo mi to nevyvrátí, otevřel ve společnosti téma. Téma promiskuity velkoměstských žen. Téma užívání si "po svém", ať už to znamená cokoliv. Ženy, dívky i holčičky se s hrdinkami srovnávaly a chtěly být jako ony. A byly. A pak se to celé nějak otočilo a dnes se točí filmy o tom, jak někomu přijde divné, když na prvním rande neproběhne sex. Každopádně to byl Sex ve městě, kdo to způsobil. Kdo proslavil Manolo Blahnika, Vogue a ty čtyři flundry. Co už na ně dnes možná koukáme s lehkým despektem, ale ve skrytu duše víme, že jsme chtěly být jako ony... A že jsme jako ony byly...
Interstellar (2014)
Bezva scifi pro mainstreamového diváka, co si myslí, že je chytřejší než ostatní. Efekty co jinde nebyly (viz vesmírná stanice v trubce), Matthew ošlehaný větrem, srdceryvná emocionální dramata a hudba... ach ta hudba. Hudba by měla dostat ocenění za hlavní roli, protože hraje v podstatě plnohodnotný charakter. Ne za hudbu, za roli! Takže resumé? 5 hvězd je moc, po půl roce nevím, o co šlo. 3 hvězdy zase málo, ten film vás prostě zarazí do sedadla a nenechá odejít. I když možná v průběhu usnete...
Selfie (2014) (seriál)
Zjevná a neskrývaná inspirace My Fair Lady v obalu od iPhonu s lesklýma kamínkama. To je Selfie. Mohlo by to být fajn, jen kdyby Karen Gillan nebyla tak neskutečně na facku!!! Závidím jí její super vlasy, garderóbu, sebevědomí i folowery. Ale na facku prostě je, o tom žádná!
Drive (2011)
Mezi Ryanem a Carey to sice funguje jako blázen, kulisy jsou neotřelé a hudba perfektní... ale já vám nevím. Pro holky je tam sice romantika, ale taky dost krve a brutality. Pro mainstreamového diváka je to moc "art" a pro artového moc "mainstream". Na akční film je to moc nudný, na film "náročného diváka" moc akční. Hlavní hrdinové jsou sice cool tajemný s pohnutou minulostí, ale až tak nějak moc, že se s nimi člověk nemůže ztotožnit. Nakonec z toho teda vypadne audiovizuálně příjemnej film, kterýmu sice všichni dali spoustu hvězd, ale nikdo pořádně netuší proč. Já dávám čtyři. Taky netuším proč...
Mladí a hladoví (2014) (seriál)
Americký sitcom o mladých lidech a jejich větších a menších krizích. Jako přes kopírák s X dalšími, ale... boháč a jeho kuchařka - neotřelá zápletka, vtipná a sympatická indická mrcha - to tu ještě nebylo, hlavní sameček je nerdí měkota, otřepanej smradlavej new york vyměnili za veselé barevné san francisco a "cosy" loft za "fancy" loft. Takže vlastně všechno staré dobré sitkomí teplíčko v novém silikonvalejáckém kabátku! Beru! Všema deseti! Hateři - pusťte si blackbooks a nechte mě snít, že budu umět vařit jako Gabi a najdu si svého Joshe!
Atlas mrakov (2012)
Před vstupem do sálu by měli rozdávat instruktážní mapu - kdo je kdo a kdo hraje koho a kde jsou souvislosti. Ale aspoň Vás to udrží neusnout. A když náhodou v první půlhodině usnete, můžete rovnou odejít, smiřte se s tím, že tuhle věc už nepochopíte. Nikdy!
Tri dni Kondora (1975)
Instruktáž pro začínající i pokročilé špiony, Robert Redford v nejlepší kondici a Faye, ach Faye… To bychom měli tři body. A čtvrtej jako bonus za atmosféru sedmdesátek!