Posledné recenzie (54)
Předělávači (2018) (relácia)
nechť jsou cival s broukem první vlaštovkou, kterou budou následovat další a další:) hoši děkujeeem ;)
Asa Akira Is Insatiable 2 (2011)
hodnotím v rámci žánru, takže jasnejch pět. ne nadarmo asa posbírala tenhle rok téměř všechny ocenění axn awards:)
Okresný prebor (2010) (seriál)
no já musím dát pět, protože tenhle seriál musíme táhnout nahoru, minimálně osmdesát si zaslouží. slavooooooooooooooooooooj:)