Recenzie (157)
Kozí roh (1972)
Drsné, ale asi to tak tehdy chodilo... :-(
Ztracený princ (2008) (TV film)
Nádherné scenérie, práce s kamerou... pohádka začíná slibně, věrohodné reálie i příběh...uvidíme,jestli i konec bude tak dobrý,jako slibný začátek!
Princ Bajaja (1971)
I přes drobné výhrady si této pohádky cením hodně. Působí na mne věrohodně a realisticky, včetně "vymakaného" draka! V té době i při tehdejších technických možnostech je suprový!
Ako dostať otecka do polepšovne (1978) (TV film)
Málokdy se "pokračovacímu" dílku podaří dosáhnout úrovně filmu, na který navazuje. Toto je příklad, kdy se to tvůrcům podařilo!
To je vražda, napísala (1984) (seriál)
Ať si kdo chce, co chce říká, mě se na tyhle "soft" detektivky koukalo docela příjemně...
Milujem ťa na smrť (1990)
Jedna z mála amerických komedií, které opravdu jsou komediemi v tom pravém slova smyslu!
Kozorožec 1 (1977)
Uff...od té doby, co jsem tenhle film viděla, nevěřím v existenci kosmických letů, natož v nějaké Marsy a Měsíce, kde by se snad dokonce dalo přistát!!
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Abych pravdu řekla, čekala jsem něco víc...Souběžně vysílaný "totalitní" MALÝ PITAVAL Z VELKÉHO MĚSTA vedle tohoto díla docela obstojí....zajímavé...
Ako ukradnúť Dagmaru (2001)
Hm...jen o trošku lepší, než "Trhala fialky dynamitem"...
Zapadákov (1990) (seriál)
Skoro mám chuť dát plný počet hvězdiček! Tenhle seriál mě opravdu chytil, považuju ho za jeden z nejlepších amerických seriálů -trochu mi jej po letech připomenul seriál "Muži na stromech"... :-)