Obľúbené seriály (10)
Fullmetal Alchemist (2003)
Tron: Povstání (2012)
Dr. House (2004)
Hra o trůny (2011)
Každý fanoušek by měl dělat, že poslední série nikdy nevznikla. Jinak ovšem seriálová láska.
Černobyl (2019)
Dost možná nejmrazivější tv seriál vůbec. Běhal mi mráz po zádech.