Recenzie (921)
Moje rodina (2000) (seriál)
Někdy britský humor sedne, někdy ne a v tomhle případě jak pr*el na hrnec:)
3 plus 1 s Miroslavem Donutilem (2004) (seriál)
Donutila miluju a donutila:) mě trapná televize, že se v neděli večer nedá koukat na nic jinýho
Rambo (1982)
Moc mu to slušelo, bunda bez rukávů taky, ale příběh nápadem zrovna neoplýval. Víc dát prostě nemůžu, i když je to taková klasika.
Klinika (2004) (TV film)
Takhle katastrofálně dopadlo jedno pondělí, kdy nedávali ale absolutně nic a snad jediným filmem byla Klinika. Jednu hvězdičku dávám za to, že sem čekala, kdy už to konečně bude drama a díky tomu sem v tom viděla něco víc, než to ve skutečnosti bylo. Ale nakonec mi přijde, že je to drama jenom proto, že to je nejširší a nejobecnější pojem, jakým se dá nazvat i takový "nic" jako tohle. Nemělo to hlavu ani patu, děj ubíhal odnikud nikam a skončil překvapivě uprostřed ničeho.
Aféra Thomasa Crowna (1999)
Film si mě získal už počátečními titulky (jak se přehazovala písmenka:)). Rene si sice hrála na něco, čím není, ale v těch černejch šatičkách bych jí spapala i já:D. Jak prosté může být něco, co všichni tak urputně hledají. V tomhle případě ukradeného Moneta. Brosnanovi šlo jednoduše o pobavení a vzrušení a zkrátka se mu nedá odolat:)
Stepfordské paničky (2004)
Když už jednou za sto let někdo jako já něco přečte, těší se na pořádně zpracovanou filmovou verzi, ale tímhle si z Levina udělali vyloženě srandu. Měli by dávat hned potom starší vydání, jen tak pro srovnání...
Stratení v mori (1999)
Pro citlivé ženské duše:)...
Kronika rodu Spiderwickovcov (2008)
No jo, zase něco, co se mi jednoduše nelíbilo. Už jenom tim žánremO:-)
Simpsonovci (1989) (seriál)
ledažee:D
Drtivá porážka (2008) (relácia)
:D:D:D:D:D:D:Dproboha to je prdel:D:D. Marketing se stal o moc zábavnějším předmětem od dob, kdy slečna před náma kouká na wipeout:D. Ještě že je ta učebna tak obrovská a ještě že sedim až vzadu, pže sem se řezala takovym způsobem, že mě ještě dneska bolí bránice.