Recenzie (4 091)
James Bond: Skyfall (2012)
Ano tato Bondovka se opravdu povedla... Je to vlastně příběh o pomstě bývalého agenta co se chce pomstít MI6 a hlavně M... Přestřelky jsou dobré, stejně jako kulisy... Ta závěrečná bitva je super, vč. umírající M... Ano část staré "Bondovky" odchází... Škoda
Prometheus (2012)
Začátek Vetřelců a jejich počátek... Film je dosti divoké, ale vizuální efekty stojí za to... Prostě si na to člověk musí zvyknout a film si užít...
Misia na Mars (2005)
Slušná střílečka a vzpomínka na legendární hru... Jj to byla doba a toho ztraceného času ve hře :)))
Kurz sebaovládania - Charlie Catches Jordan in the Act (2014) (epizóda)
"myslíš že se to bude opakovat..? Panebože ty oči..." :)))
Kurz sebaovládania - Charlie and the Re-Virginized Hooker (2014) (epizóda)
Super díl a prý půl roku bez sexu... :))) Chudák Charlie :P Jinak ten byt byl opravdu fajn...
Chléb, láska a ..... (1955)
Roztomilá taškařice na kterou je radost se dívat... Sophia Lorenc byla opravdu kost, to se musí nechat...
Dračí cisár a jeho ríša (2018) (TV film)
Opravdu velice kvalitní dokument o vzniku Číny.... Je zajímavé sledovat jak taková ohromná říše vznikla a co bylo potřeba... Navíc vše v roce 210 př. n. l.
Dva a pol chlapa - He Smelled the Ham, He Got Excited (2008) (epizóda)
"mám rád macaté, plácnete jí o vánocích přes zadek a na silvestra se ještě třepe..." :)))
Dva a pol chlapa - The Mooch at the Boo (2008) (epizóda)
Chudák Alan si zase neužil a ještě je v dámských šatech :))) Jinak Charlie to teda nemá lehké, ale Jake potkal Celest, která je opravdu kost...
Dva a pol chlapa - Pinocchio's Mouth (2008) (epizóda)
Tak Charlie musí přespat u Chelsea a je z toho důvodu je hotov... Jedna z nejlepších epizod :)))