Posledné recenzie (315)
Neviditeľný (2020)
Leigh Whannell je zatím na režirském křesle třída a i když se mi Neviditelný líbil o něco méně než Upgrade, je to stále dobrý horor. Bohužel mi to přišlo trochu delší, než by to být muselo, ale jinak v pohodě film. 6/10
Hmla (2007)
Horor od mistra přes Kingovky Darabonta s výbornou atmosférou a zdrcujícím koncem. Celkem povedený. 8/10
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Je to sice CGI slátanina, ale aspoň je to vtipný a nijak moc nenudí. Jako zábava na hodinku a půl určitě poslouží. 6/10