Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Nejlepší z nejlepších. Takto bych charakterizoval seriál, který považuju za skvost světové kinematografie. Tento seriál podává obraz každodenního života chirurgů a sester, kteří sloužili v nemocnicích MASH. Seriál si u mě vytvořil velmi silné osobní pouto a proto ho sleduji kdykoliv mi to čas umožní. Není snad možné jmenovat svou oblíbenou postavu, jelikož bych musel jmenovat všechny. Všechny postavy na mě působí jako jedná velká rodina, a proto bych se nebál s nimi prožít tento válečný konflikt.
Bratstvo neohrozených (2001)
Není lepší seriál či film z období 2. světové války. Nic lepšího jsem neviděl a asi nikdy už neuvidím. Každá postava roty E vám přilne tak k srdci že na konci tažení Easy Company jste totálně odrovnání.
Hra o trůny (2011)
Temný prípad (2014)
Priatelia (1994)
Četnícke humoresky (2001)
Antonín Moskalyk vytvořil nádherný seriál z období 1. republiky, který nemá na poli českých seriálů konkurenci. Každá postava má něco do sebe a dohromady působí jako jedná velká rodina. Chtěl bych se vrátit v čase a zažít dobu 1. republiky s kolegy z četnické pátrací stanice Brno.
Everwood (2002)
Teória veľkého tresku (2007)
Chuck (2007)
Hviezdna brána (1997)
Seriál u kterého jsem vyrostl a jsem mu za to vděčny. Richard Dean Anderson jako Jack O´neil je nezapomenutelný. Není snad epizoda kde by Jack neprohodil nějaký ten vtípek.