Recenzie (60)
Nymfomanka I. (2013)
nuž ťažko písať komentár...hranice sa posúvajú stále viac...ale stačilo mi to vidieť raz a naposledy!!!
Temný prípad (2014) (seriál)
nemozem sa ubranit pocitu,ze sa to az velmi podoba Hannibalovi
Zimný príbeh (2014)
Uplakaný Colin Farrell?Ten je určite stvorený pre romantické snímky... nebavilo ma to ani chvíľu...obávam sa, že moje hodnotenie * je veľa...
Unesené (2013)
mozno som cakala ine finale...
Pod vlivem lásky (2008)
šikmáči sú úchylní
Plivu na váš hrob 2 (2013)
oko za oko, zub za zub...bohate stačí vidieť raz...
Take This Waltz (2011)
Stereotyp zabíja...keď jeden chce to, čo druhý zjavne nie, tak východiskom je niekto tretí...na ako dlho?
Návrat Temného rytiera (2012)
ani som nedýchala..excelentné
Kto prežije (2000) (relácia)
Keby som to začala pozerať podľa poradia, asi by táto séria dostala najviac hviezdičiek...vzorka ľudí mi v tomto prípade veľmi nesadla...u iných sérií som mala hneď jasné, ktorému týmu fandím...
Michael (2011)
Počas celého filmu som bola veľmi nervózna...čakala som na ten dôležitý zvrat a som rada, že som sa dočkala..pán pedofil si nezaslúžil nič lepšie...takých by mali trestať kastráciou zaživa..