Recenzie (492)
Trh márnosti (2004)
Já tyhle kostýmní dramata fakt můžu.
Muži, čo čumia na kozy (2009)
LSD úleťárna nejhrubšího zrna :D
Krakonoš a správce Markvart (1977)
Celá tato série pohádek má neuvěřitelně kouzelnou poetiku, hudba a hlas Záhorského je jak pohlazení po duši. Když jsem po dlouhých letech viděla jeden z dílů a začala úvodní znělka, tak mi zvlhly oči dojetím a vybavily se vzpomínky na dětství a na to, když jsem tento večerníček viděla poprvé. Polozapomenutý klenot.
Růžový slon (1989)
Malý Kandinskij je v každém z nás, ve většině je ale podobně ubit.
O zlaté myšce (1990)
Ke shlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=tp7ocoJOdyY Čaroděj z kočičího zámku jezdící jaguárem, Milča jako dcera krále šermířů a Vendelín jako syn krále ovoce a zelenina :-))
Obávaná kačena (1972)
Pohádka z rozpohybovaného filcu o jednom dvorku, jeho zvířátkách a dominantní kačeně, která (jak jinak!) dojde k nápravě.
Hádanky za bonbón (1978)
Originální animace, Brodského vlídný hlas a hádanky o zimě - uhodnuta pouze 1/3 :-)))
Holčička nebo chlapeček (1966)
Krásná animace klubíčkové vlny, to je tak bohužel vše. Ani Liškova hudba tentokrát nezabrala.
Informátor! (2009)
Čisté devadesátky a čuráčí hlava Damon-Whitaker.
Wanted Melody (2011)
https://vimeo.com/25969993 aneb řeka čaruje :-D