Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Přátelé jsem viděl snad už 10x dokola (prozatím :o) a pořád se u nich směju jako blázen. To se mi u jiného seriálu či filmu ještě nestalo. Zkrátka a dobře z mého pohledu nejlepší sitcom všech dob. Každá z postav má něco do sebe, hostující hvězdy taky vynikající (především Bruce Willis mě dostával). A nejlepší série? Jednoznačně 7.!..........P.S.: Vy všichni, co tu dáváte odpad - hanba vám, asi nemáte smysl pro humor. A srovnávat Přátelé s Esmeraldou a dalšími podobnými výplody, to už vážně hraničí s demencí.
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Dexter (2006)
Vůbec jsem netušil, co mám od Dextera čekat, sehnal jsem si ho vlastně jen proto, že už jsem měl všechno ostatní shlédnuto. Dostal jsem brilantní seriál s velmi zajímavým hlavním hrdinou a propracovaným dějem, který mě okamžitě vtáhnul do sebe a nedal mi spát. Já na to prostě musel koukat, koukat a koukat, dokud jsem to nedokoukal až do konce :o)
Hrdinovia (2006)
Jo mít tak vlastnost alespoň jendoho z nich, to by bylo něco :o) Sci-fi "výrobky" podobného ražení, ty já prostě můžu, zvláště pak, když jsou navíc i dobře zpracovány. Moje nejoblibenější postava je Hiro, mám hrozně rád ten jeho japonský přízvuk a jeho hlášku "I come in peace" :o)
Smallville (2001)
První 4 řady jsem tenhle seriál dost baštil, ale teď už na něj koukám v podstatě jen proto, že.................proč já na to vlastně koukám???
Párovanie (2000)
Výborný sitcom plný britského humoru s nezapomenutelným Jeffem a Stevem. Škoda, že se natočilo tak málo dílů.
Mr. Bean (1990)
Mr.Bean je legenda, kterou v tomto žánru asi už nikdo nepřekoná. Navíc Rowan má moooooc pěknou dceru ;o) Kdo by to do něho řekl.
Volajú ma Earl (2005)
Zase jeden ze seriálů s trochu netradičním, ale zajímavým námětem, který si mě získal.
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Po Přátelích můj nejoblíbenější sitcom, který mnoho věcí od Přátel přebral (páska přes oko Lily - stejně jako u Moniky, Barney se stejně jako Joey nechal vysvětit a oddal své kamarády atd.). To ale nemění nic na tom, že se moc bavim a všechny postavy jsou mi velmi sympatické. Doufejme, že se ješte pár řad natočí a tahle super partička se nerozpadne. Nyní také musím ocenit herecký výkon Britney Spears, který opravdu nebyl tak špatný, jak by se dalo očekávat.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Konečně další role, která Davidu Duchovnymu pořádně sedla. Těším se na další řadu!!!