Recenzie (70)
Elysium (2013)
Já sci-fi moc rád, a musím konstatovat, že mě tenhle film mile překvapil. Napětí od začátku do konce, super scény. Co dodat: plný počet*****
Fulmaya, dievčatko s tenkými nohami (2013)
Souhlasím s POMO - více je to dokument o jedné životní etapě. Zajímavé a dobrodružné etapě. Docela mě nadchla hudba i jedna písnička. A do třetice - trochu šok z "běžného" života nejchudších lidí v Nepálu a všudypřítomné špíny. Svět má bohužel i tyhle stránky...
Láska je láska (2012)
Taková májová oddychovka:-)
Babovřesky (2013)
Jedna hvězdička jenom za to, že se ve filmu objevili herci, které mám rád. Vidět už to víckrát nechci!
Panelstory aneb Jak se rodí sídliště (1979)
Prostě Chytilová...
Všichni dobří rodáci (1968)
Chválím ČT, že dnes, kdy umřel Radoslav Brzobohatý, vysílá tento film... Opravdu filmová česká legenda a pan herec R.B.
Žena v čiernom (2012)
Když já v něm furt vidím Harryho Pottera:-))Ale jinak to celkem ušlo.
Aréna národů (2012) (relácia)
Možná tak v devadesátých letech bych to zkoukl, ale v dnešní době stupidita na n-tou.
Život je ples (2012) (seriál)
Pro někoho "sračka" (fuj...!), pro jiného nic neříkající téma. Ale lidi, každý jednou zestárneme a musíme si uvědomit, že i senioři se chtějí bavit, žít důstojně podzim života. Proč to tedy nepřiblížit všem, bez rozdílu věku, třeba touto formou. Myslím, že se to docela povedlo, i herecké obsazení je vynikající.
Strom života (2011)
No já nevím no... Začátek a konec celkem dobrý, supr obrázky (vše co se točí kolem vesmíru, "nicoty", nekonečna, života, mě tak nějak fascinuje). To se tvůrcům povedlo. Co jsem příliš nestrávil, byl děj v záblescích o jedné americké rodině, despotickém otci (Bradu Pittovi), klasický příběh skoro-ale moooc dlouhý a nezajímavý. Kdyby celý film naladil na první část, bylo by to celkem dobrý.