Obľúbené seriály (10)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Komentuji s odstupem (seriál jsem už viděl celý) a musím konstatovat že je to naprostá bamba. Nejlepší seriál co jsem kdy viděl. I ti, kteří nefandí scifi si přijdou na své. Geniálně napsané a zahrané postavy. Příběh se odvíjí docela svižně. Řeší se tu věci, které byste tu rozhodně nečekali... A Starbuck je imho nejlepší :)
Červený trpaslík (1988)
Black Books (2000)
Ajťáci (2006)
Naprosto geniální... doporučuji všem, i těm co neumí vypnout a zapnout počítač.
Pán času (2005)
Velmi povedený návrat Doktora Who. Seriál zraje jako víno a přišel mi s přibívajícími díly lepší a lepší. Doporučuji ale překousnout první pár dílů, chvylku to trvá si na tento šílený seriál zvyknout, ale jak vás jednou chytne, tak už nepustí.