Recenzie (552)
Boba Fett: Zákon podsvetia (2021) (seriál)
Začiatok, teda prvé štyri časti, ktoré sú o samotnom Boba Fettovi sú vlastne len o triedu horšou a nízko rozpočtovejšou kópiou Mandaloriana. Previazanosť so svetom SW minimálna, vyzerá to ako seriál s Ridickom umiestnený niekde do púšte s pár SW kulisami. No a potom ako keby tvorcovia prišli na to, že Boba Fett sám seriál neutiahne, a zrazu sme dejovo aj kvalitou tam, kde skončil po druhej sérii Mandalorian. Akčné westernové finále obsahuje pár kiksov, ale oveľa viac bombastických scén a záberov, takže nakoniec spokojnosť.
Bod obnovy (2023)
Audiovizuálne stránka je ohromujúca a nemá ďaleko k Hollywoodu (nikdy som si nepomyslel, že môže v Čechách vzniknúť film na úrovni nového Blade Runnera). Škoda len že dej trochu zaostáva. Zápletka je v globále v podstate jednoduchá detektívka, v detailoch naopak príliš prekombinovaná. Na druhej strane divákovu pozornosť spoľahlivo udrží celé takmer dve hodiny, takže v sumáre sa jedná o veľmi kvalitné sci-fi a pri chabej filmovej nádielke, možno dokonca sci-fi roku 2013.
Bojisko Zem (2000)
Logikou absurdné, ale stále pomerne zábavné scifi :)
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Nechutnosť prehlušila všetky pozitíva tohto filmu.
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Už vieme, že kosačka sa dá využiť aj na iné veci ako kosenie trávy :)
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Dokonalá rovnováha medzi akciou a psychologickou drámou zabalená do špičkovej technickej stránky robí z tejto minisérie to najlepšie čo sa dá na obrazovkách televízie vidieť nielen o WW2.
Brazil (1985)
1984 v komediálnom scifi kabáte v štýle Monthy Pythonov a pod taktovkou vizuálneho mága Terryho Gilliama.
Bude nám horúco? (2010) (TV film)
Slovenský dokument o globálnom otepľovaní, ktorý akoby vypadol z produkcie Al Gora. Kopec nepodložených žvástov a nezmyselných čísiel, ktoré nič konkrétne nedokazujú. Tvrdenia dotyčných si navzájom odporujú - jeden hovorí o poklese zrážok, druhý naopak o náraste. Takže celkovo zabitý čas a nulová výpovedná hodnota. Jedna * za technickú stránku.
Bunker smrti (2008)
Za vizuálnu stránku a zaujímavý námet (nacistické experimenty ma vždy lákali), inak nehorázna blbosť.
Caprica - Pilot (2009) (epizóda)
SILA! Pilot ma naozaj dostal. Cakal som nieco ako Dallas a dockal som sa dokonaleho prequelu k BSG. Spojenie nabozenskej a technickej linie a to ako vlastne vznikli Cyloni je tak neuveritelne, ze to by to vlastne tak naozaj mohlo byt :D A pri scenach ked sa prvy krat vyslovuju mena Adama a Cylon ma az zamrazilo. Ku koncu som pozeral na obrazovku s otvorenymi ustami. Zatial je to jednoznacnych 10/10 a absolutna povinnost pre kazdeho fanusika BSG.