Recenzie (138)
Rockstar (2011)
Celých 159 minut jsem byla přibitá očima k plátnu, za mnou to už lidi nebavilo, ale já jsem byla pohlcena. Akorát mi tam neseděla Nargis Fakhri - prostě mi tam chyběla ta chemie..škoda. Festival Bollywoodského filmu 2012
Snehulienka (2012)
...po dlouhé době humorná pohádka a i trpaslíci můžou být namakaní borci....
Klub sráčov (2000)
..já tenhle film měla docela ráda, už kvůli taneční hudbě, ale mám i na něj osobní vzpomínky....sorry zrůdy neberem, fuj, urazili jste mi zrcátko....
Dexter (2006) (seriál)
...Dexter je moje krevní skupina ;o) každý máme svoji úchylku....
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
..opravdu jsem celý film viděla až nyní, moc se mi líbil i přes časovou délku 3 hodin, ale uteklo mi to a napínal mne až do konce
Prci, prci, prcičky (1999)
Sherminátor, Stiflerova matka, sex s koláčem.....moje pubertální léta
Divoké včely (2001)
...pijí Litovel (pivko mého rodného city)
50°10'53.468"N, 16°33'12.266"E (2011) (amatérsky film)
film měl své plusy a mínusy, jako každý, nepochopila jsem co v té chatě dělají, občas jsem se ztrácela v ději, slova piča, kurva...ect. a hlasité dýchání, že jsem nerozuměla...a to maso na hnojníku - mělo mít trošku jinou barvu, vypadalo mooc čerstvě, vsadim se, že z toho pak měli ještě ten guláš ;o) nebo spíš segedin...opravdu dávám jen dvě hvezdičky..a děkuji občas jsem se fakt bala např. jak byl v té skříni....jsem byla nervní s ním....
Ztracený kostlivec z jeskyně rozkladu (2001)
na Festivalu otrlého diváka velmi kvalitní simultální překlad, velmi jsem se pobavila, což zvyšuje kvalitu filmu hned o 1 hvězdičku. (Festival otrlého diváka 2012)
Chceš ma, chcem ťa (2009)
..hvězdička navíc za gerarda butlera, který je k sežrání ;o), jinak dobré do postele na pokoukání, když jste nemocní, já se bavila...