Recenzie (46)
Kalifornie (1947)
Tento film výrazně míchá žánry stejným způsobem jako pejsek s kočičkou vařili dort a se stejným výsledkem. Sice převažuje western, který se zpočátku tváří jako muzikál a od poloviny filmu přejde do politického dramatu. Přesto je to zajímavý pohled na osídlování Kalifornie.
Moulin Rouge (2001)
Nemůžu jinak. Na mě je to příliš barevné, přiliš rychlé střihy. Děj v podstatě žádný. Ale interpretace Madoniny písničky Like A Virgin je super.
Merlin (1998) (TV film)
Spolehlivě mě to uspalo.
Sněženky a machři (1982)
Ráda se na tento film podívam znovu. Vždycky mi připomene náš lyžák se střední, kdy profesoři nebyli tak přísní jak ve škole, ale přesto na chodbě mastili karty, aby zabránili pánským navštěvám na dámských pokojích. Jó kde ty časy jsou.
Válečníci (1999) (TV film)
Tento film stojí na pomezí fikce a dokumentu z občanské války v Bosně. Zapůsobí na vás o to víc, když si uvědomíte, že se tohle všechno dělo nedávno a v podstatě nedaleko od nás, v místech kde spousta lidí teď tráví své letní dovolené. Ani hlavní hrdinové nejsou žádní supermani, musí se vyrovnávat se svým svědomím a příkazy shora, což se vždy neshoduje.
Dve tváre lásky (1996)
Když jsem poprvé viděla tento film, byla jsem nadšená, ale při každém dalším shlédnutí mu začíná cosi chybět. Švih a vtip se jaksi vytrácí.
Rosencrantz a Guildenstern jsou mrtvi (1990)
V první chvíli po přečteni názvu filmu jsem si myslela, že tu máme další film o pronásledování Židů za války. Ale velmi jsem se zmýlila. Je neotřelý pohled na Shakespearova Hamleta z pohledu dvou vedlejších postav, které ve hře málem ani nezaznamenáte. Slovní tenis s pravidly kladení otázek - lahůdka.
Gladiátor (2000)
Na můj vkus příliš naturalistické. Hlavně první půlhodina.
Forrest Gump (1994)
Vím, že spousta lidí na tento film nedá dopustit. Ale bohužel pro mě mu byla přidělena nálepka komedie, takže jsem od filmu očekával něco jiného než mohl skutečně poskytnout.
Fontána pre Zuzanu (1985)
Příběh nic moc. Jediné, co se na tomto filmu dá jsou písničky Elánu.