Recenzie (7)
Robocroc (2013) (TV film)
Kdyby radši finance vynaložené na tuhle sra...poslali dětem do Afriky...nechápu
Gravitácia (2013)
Nádherné, dechberoucí scény, jedině ve 3D. Jsem nadšena, jen od poloviny jsem cítila vliv Hollywoodu...
Vlk (1994)
Na tu dobu film,z kterého mě pokaždé mrazí...
The Runaways (2010)
Mám ráda filmy o hudebních skupinách, začátcích, popularitě a cestě na úplné dno...A tento film to splnil dokonale....
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Ani jsem nečekala, že mě tento film tak dostane a to na teenager romantické filmy moc nejsem, ale těžko tento film do této kategorie zaškatulkovat. Hlavně je to příběh mladého uzavřeného člověka, který nemá žádné přátele, přitom se svou osobností by oslnil kdekoho. Hudba, která vás vtáhne do příběhu, nádhernej film...
Prometheus (2012)
Docela zklamání, Vetřelec 100x jinak...
Drive (2011)
Tento film jsem si užila od začátku až do konce, po dlouhé době opravdu skvělý filmový zážitek.