Recenzie (37)
Robin Hood (2010)
velké sklamání a rozsáhlá nuda. Přejmenovat Titul a charaktery, pozměnit příběh => lepší film
Síla lásky (2009)
Bylo by pěkné vidět jak společnost regovala na Darwinovu publikaci "O původu druhů", toho se ale bohužle v tomto snímku nedočkáte. Samozřejmě jeho rodina hrála důležitou roli nicméně to bylo na filmu asi to nejhorší.
The Slammin' Salmon (2009)
Oddechová komedie, jež potěší seriálové fanoušky (Mohinder Suresh z Heroes, Robin Sherbotsky z How I Met Your Mother) se odehrává v prostředí luxusní rybí restaurace. Hlavními aktéry jsou číšníci a jejich svérázný šéf a šampion v těžké váze MCD.
Súboj Titanov (2010)
mé původní nadšení z promítání 3D verze s titulky bylo schlazeno tak rychle jako opomenutý šálek průměrného čaje. V Titánech přineslo 3D jen nepřehlednost a nepochopení. Pokud jste čekali epickou podívanou pravděpodobně jstenyní zklamáni, já sem si z filmu odnesl přesně to co jsem čekal.
Muži, čo čumia na kozy (2009)
*** za film * navíc za Jedi
Moon (2009)
Velmi pěkně natočený i obsazený snímek. Monotónní hlas Kevina Spaceyho se opět skvěle vyjímá, tentokráte v roli robota.
Pokrvní bratia 2 (2009)
Jakmile Julia Benz otevře ústa, je to 478x horší než řev Nazghúlů. Jinak se na to vcelku pěkne děévalo.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
*Spoiler Alert. Už když sem slyšel že se chystá stargate universe, myslel sem si že to bude velmi slabý odvar SG série, ale... opak je pravdou. velmi dobrá začáteční dvojepizoda snad opět rozjede vlak s nápisem Stargate, který se ve své Atlantis zastávce občas trochu kodrcal a vesměs nijak daleko nedojel. Postavy se zdají dobře vyvážené, potěší známé tváře z SG1 (pouze v úvodu s jejich delší účastí se nedá počítat). Kmera chvílemi připomíná battlestar galacticu, což jedině potěší. Můžeme se jenom těšit co přinesou další episody, které budu s nadšením očekávat.
Firefly (2002) (seriál)
skvost mezi seriály s brilantním humorem a stylovým prostředím, jenž nedostal více než zasloužené pokračování.
District 9 (2009)
Perfektně jedinečné