Recenzie (33)
American Horror Story - New York City (2022) (séria)
Wau, naprosto brilantně zpracované téma osmdesátky, gayové a aids v Americe + úplně dokonalá hudba k tomu. Ono totiž to celé bylo dost velký horor samo osobě. Hodně silné 👌
Niekto klope na dvere (2023)
Já jeho filmy prostě miluju....kamera a zvuk luxusní 👌
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 5 (2023) (epizóda)
Jako scéna setkání Brna s Ostravou je naprosto epická a výběr herců dokonalý....miluju to....no a ty zuby totální úlet 👏❤️
Bol by to hriech (2021) (seriál)
Dala bych 10 hvězdiček kdyby to šlo, tak krásný a přitom tak strašně smutný....další anglická dokonalost.
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
Na to je život moc krátký dokoukat tuhle amtérskou blbost, ani dobré obsazení to nezachrání 🤦♀️
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
5 hvězd dávám, že jsem velký fanda Tří tygrů, ale objektivně je to tak na 3 hvězdy....za mě bych ubrala akčních scén a přidala víc humoru.
Muzzikanti (2017)
Zvracím 🤮🤮🤮 debilní muzika, šílený herecký výrony a parta obstarožních herců, co si chtějí dokázat, že na to ještě mají....no....nemají, když vezmou roli v takové sračce 👎
Láska vo hviezdach (2014) (seriál)
Nedokážu se ubránit srovnání se Stmíváním, akorát s tím rozdílem, že Stmívání jsem ani nedokoukala a tohle mě celkem baví a jsem zvědavá na další díly. Pilot 70%.
Nenávidím Valentína (2009)
Jak si skoro padesátiletá ženská uvědomí, že by už konečně chtěla přítele......nějak jsem to nepochopila....
Rande v Ríme (2010)
Kdyby ty americký holky nebyly tak vypatlaný, tak by neměli o čem točit....Kristen Bell byla celý film na facku.