Recenzie (34)
Najhorší človek na svete (2021)
Hrozně otravná reklama všude na sociální síti. Když je to tak dokonalé, proč všechny tak otravovat. Z reklamy naprosto nesympatická herečka.
Pan Jangle a vánoční dobrodružství (2020)
V češtině příšerně dabovaný muzikál. Děti to absolutně nebavilo.
Malé ženy (2019)
Divně poskládaný děj, nevím jak si takový odpad zaslouží tak vysoké hodnocení, Nemá to ani hlavu ani patu.
Za čárou (2021)
Jedna hvězdička za roboty, jinak děj i svénář hrůza a to mám rád scifi.
Krotitelia duchov (2016)
Ženský herecký výkon je fakt odpad všech odpadů, zajímalo by mě zda to byl záměr.
Červená korytnačka (2016)
Nevydržel jsem se na to dívat ani já natož děti ... očividně pokus o umělecké dílo
Yellowstone (2018) (seriál)
Scénáristicky asi nejhezčí seriál co jsem zatím viděl. Divil bych se kdyby si to herci neužívali.
Syčák Hesher (2010)
Nevydržel jsem se dívat do konce, hrozná kravina.
Ad Astra (2019)
Pocit na konci filmu je: "Co to sakra bylo?". Nesourodá změt scén s divným koncem. Jak zde už někdo píše, scéna z Měsíce je tam asi jen kvůli traileru. Jedna hvězdička za opice.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Po 6 díle je pro mě tento nejlepším pokračováním. 1-3 se mohou jít klouzat .. o nových ani nemluvě. Krásný návrat ke klasice.