Obľúbené filmy (10)
Predátor (1987)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Nej filmek za poslední dobu.
Sedem (1995)
Desperado (1995)
Homeboy (1988)
Čeľuste (1975)
Honba za drahokamom (1984)
Jako fakana na základce mě filmek plavil a dokáže to i dnes.