Posledné recenzie (126)
Lindemann: Live in Moscow (2021) (koncert)
V Praze jsem bohužel na show nebyl, tak aspoň doma v obýváku 🤘. Kvalitní lehce hambatá cca hodinu a půl dlouhá jednohubka. Jako fanoušek obou hudebníků jsem nadmíru spokojen proto dávám plný počet 👍🤘👍
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
Je to velký a je tam spousta parádně udělanejch monster. Na 132 minut to docela uteklo. Cestou domů jsem přemýšlel co se mi na tom vlastně líbilo krom těch monster. V prvním filmu byla hutná atmosféra. Tady nic. Ani jednou jsem neměl takovej ten pocit krucifixhymlhergot to je jízda. Ostrov lebek má taky navrch. Bohužel teda musím říct (napsat), že tohle je zatím nejslabší počin monsterversa. A trochu se obávám, že G vs K dopadne podobně.
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
Tentokrát se výlet mezi legendy let 80. povedl o poznání méně než u předchozích dílů. Mezi novými postavami byl podle mého nej Antonio Banderas. Jeho nástup byl opravdu ve velkém stylu. Mel Gibson jako záporák také potěšil. Co potěšilo méně byla absence gore efektů a příběh, který mi připadal jako okopírovaná dvojka s několika málo úpravami. Takže zatím pouze za tři.