Recenzie (41)
Deutschland 83 (2015) (seriál)
Dobrý námět. Ale kombinace herecké výkony, podivné postavy a hlavní zápletka je prostě šílená. Spoiler: generál se chová jako nezodpovědné pako i když je velice autoritativní osobnost, nepochopitelné chování postav z DDR. Dávám 3 hvězdy za zábavnost a námět, ale jinak je patudně nedotažené a za finále se vyloženě stydím.
For All Mankind - Nixonove ženy (2019) (epizóda)
Zatím nejlepší díl. Napínavé a dobré tempo. Tenhle díl se ale jmenuje Nixon’s women.
For All Mankind - Zostrojil Saturn V (2019) (epizóda)
2. episoda lepší než 1., ale pořád tomu něco chybí.
For All Mankind - Červený mesiac (2019) (epizóda)
Zajímavý nápad, ale zatím trošku nezáživné. Navíc se rozjíždí dějová linka s Mexikem, která naprosto nefituje do toho celého scénáře. Škoda, že se nic nedovídáme o ruském programu apod. Asi kouknu na další díl a uvidím...
The Only Living Boy in New York (2017)
Opravdu příjemný film. Jako často na csfd nechápu ani tentokrat nízká hodnocení.
Ad Astra (2019)
Je to sci-fi, kde naprosto nefunguje věda ani logika. Trošku spoilers: nefunguje gravitace na měsíci, umíme cestovat 80 dní na Neptun, ale banální problém ohrožuje lidstvo. Naprosto stupidní základny a vybavení (na měsíci máme infrastrukturu ala metro v Praze, ale po povrchu jezdíme vozítky ale 70s..., do vesmíru se dopravujeme raketama atd....jako ne no. Měním nakonec na *. Vyloženě mě ty chyby rozčilují i s odstupem. Normální slátanina a nechápu kdo jim radil se scénářem.
Umění lhát (2009)
Výborný námět scénář i režie. Je to hodně vtipné, vážné, smutné, veselé, satirické, trefné a celkově chytré, jemný humor, dojemné, bez hluchých míst a ještě příjemný konec. Ten rozsah poloh je skvělý. Moc nechápu některá hodnocení...logika není dotažená...srovnání s Jimem Carey....Pro mě 90%.
Muž z Vysokého zámku - Série 3 (2018) (séria)
První série byla zajímavá a ne super natočená. Druhá byla podobně zajímavá a dobrře natočená. Třetí je nezajímavá a dobře natočená. Není tam nic zajímavého a je to nastavovaná kaše. Dvojka i jednička měli skvělý spád a finále. Trojka sleduje nezajímavé postavy. Oživuje je. Navíc to není vůbec napínavé. Postavy jsou Vám ukradené a sci-fi prvkůje moc. Dal bych 2.5. Nuda, nuda, nuda....
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Na film jsem šel protože nic jiného nedávali. Jsem mile překvapený. Celou dobu je slušná akce, která se střídá opravdu vripnými scénami. Skvěle funguje chemie mezi hlavními postavami. Po první skvělé polovině ale film trošku ztrácí tempo. Jako fast&furious to není ani trošku ale...skvělý spin off podle mě mnohem lepší než původní Franchise.
John Wick 3 (2019)
Spoilers! Horší než jednička i dvojka. Skvělý konec dvojky nemá moc řešení, tak tam hodí deux es machina běloruskou mafii, navíc se odklidí do Afriky. Objeví se Hally Berry, která se do toho filmu podle mě vůbec nehodí. Střílečky nemají spád. Twists ve scénáři jsou trošku divné a nepochopitelné - hlavně závěr je tady proto, aby tahle už dost nastavená kaše se dala zase nastavit. Nevím jestli půjdu na čtyřku.