Recenzie (21)
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
SPOILERY!!! Jak nad na tím přemýšlím, tak tohle mohlo být naprosto dokonalé zakončení série. Mít film v některých momentech silnější soundtrack a toho Heleny otravného pomocníka (hlavně vizuálně) nahradili za někoho méně slizkého. Černá agentka Mason taky mohla být hezčí nebo sympatičtější, nemohl jsem se na ní dívat. Střed filmu, hlavně honička v TukTuku mohla být kratší a především vynalézavější. Zkoumání jeskyně Dionýsovo ucho (jeskyně kde byli vězněni v antice zajatci/hodila by se tam třeba scéna koster v kleci v hladomorně), mohlo to mít skvostnou atmosféru. Tím se dostáváme opět k hudbě! To samé platí i o potápění s Banderasem. Bitva o Syrakusy mohla být pojata více epicky. Setkání s Archimédem SUPER, ale herec který ho hrál vypadal spíš jako trouba než legendární řecký myslitel. A to jak dá před koncem Helena:D (WALLER-Bridge), pěstí Indymu? Směšné:) Je tam těch trapných věcí více. Kapitola o sobě je konec s kloboukem na věšáku. Jinak dobrý film:)
Záhady praveku - Season 3 (2009) (séria)
Třetí série je ukázkou potenciálu seriálu, který byl a zároveň nebyl plně využit. V rámci potvor a jednotlivých zápletek super. Jenže kompletní děj série podle mě krapet pokulhává. Za ty roky jsem vymyslel vlastní verzi příběhu. Sérii bych prodloužil tak o 3 díly, zápletka by tak byla lépe vysvětlena a nepatřila tolik do kategorie WTF. Nacházely by se mezi prvním a druhým dílem a série by tak měla 13 epizod:)
Záhady praveku - Das Opfer (2008) (epizóda)
Druhý vrchol seriálu:) Velmi smutný konec:( 70%
Záhady praveku - Season 2 (2008) (séria)
Druhá série perfektně navazuje na první a je přece jen zábavnější. Atmosféra první série je fuč, nevadí. Finále je skvělé, pamatuji jak jsem byl na konci posledního dílu smutný:) 70%
Záhady praveku - Der gnadenlose Jäger (2007) (epizóda)
Jednoznačný vrchol první série a možná i celého seriálu:)
Záhady praveku - Season 1 (2007) (séria)
Začátek kultu mého dětství:) Tuhle sérii mám pravděpodobně nejraději. Finále je BOMBA! Dávám 4 hvězdičky:) Nostalgie má přednost:) A hudba Dominika Scherrera na tom má lví podíl:) 70%
Praha - den & noc (2022) (relácia)
Opravdu děsně rád jsem chtěl dát svůj první odpad. A tahle zhovadilost si vyloženě říká o odpádek! Nehorázná sračka! Viděl jsem tak 30 min. Fuj!!!
Rick a Morty (2013) (seriál)
Seriál jako z jiného vesmíru! Kdybych si mohl vybrat, byl bych Rick Sanchez! Hodně jetý a zvrhlý atd...Blbinka přesně v mém stylu:)
Dr. House (2004) (seriál)
Tenhle doktůrek má enormní charisma i koule! V roli House si nedokážu nikoho jiného představit. Hugh Laurie je frajer, ale opravdu hodně velkej! 80%
Narcos (2015) (seriál)
Tohle je opravdu...MOCNÝ!!! Nenacházím slova. Skutečný příběh, který je zde zobrazen takovým způsobem, že vám nedá spát! Těch pár smyšleností rád přehlédnu. 100%