Recenzie (153)
Vianoce na nože (2006)
Celkem pohoda film, neurazí. Oddechové ale ne moc vtipné. Některé pasáže byli nudné. Prostě akce, kde se jeden chlap nasere a předhani kdo má větší koule... Prostě taková klasická americká vánoční komedie. Za mě průměr. Dá se to ✌️
Okouzlující démon - Do kola štěstěny (2023) (epizóda)
❤️❤️❤️❤️ Jak já jsem nadšená, když vyjde další díl, miluju to.. A tento díl byl nad moje očekávání. Už od první chvíle co oni dva se potkali, jsem si říkala krásný to bude pár. A když pak se nakonec rozhodla pro něj vyskočila jsem s postele, kočka se mě lekla co jako dělám a já zařvala jooo 😂😂asi to moc prožívám. Ale ano tohle se opravdu stalo, až tak to miluju. A pak jak se políbili srdce mi asi vynechalo činnost a čekalo vl se stane... A bum konec dílů booooze zase čekat do pátku 🙎♀️😂😂😂... Ne prosím ať to vychází dřív to nezvladnu 🙎♀️🙆♀️😂
Opravdu příšerná rodina (2021)
🙂
Okouzlující démon - Lákavý, ale nebezpečný (2023) (epizóda)
Přesně to tango bylo úžasný ❤️
Déšť (2018) (seriál)
První série byla úžasná, ale pak už.... Ne.. První je top ❤️
Prvých 100 (2014) (seriál)
❤️❤️❤️ Nemám co bych vytkla. Musím se podívat znovu.
Priatelia (1994) (seriál)
❤️❤️❤️❤️ Srdecni záležitost. Vyrostla jsem na nich ❤️
To (2017)
Ježíš jak já miluju Pennywise ❤️❤️❤️🤡🤡.. Moje stehno zdobí tetovani s klaunem. To už něco vysvětluje jak moc 🤡❤️
Láska na karí (2014)
Krásný romantický film plný lásky, pochopení. Vždy mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři ❤️
Gejša (2005)
Miluju knihu a japonskou kulturu gejsek. Chtěla bych být jednou s nich. ❤️❤️