Obľúbené filmy (9)
Kráska a zviera (1991)
Silný příběh,krásné písně,dokonalá animace. Na pohádce jsem vyrůstala,je to prostě taková ta klasika,kterou by podle mě měl vidět každý. Srdeční záležitost ,mohu na to koukat do nekonečna.
Očista (2013)
Srdeční záležitost, celá série. ❤️ Myslím, že já bych byla ta co by šla do ulic. Miluju to ❤️❤️
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Za mě byla lepší tedy kniha, ale i ten film má něco do sebe. Krásné kulisi a ty zvířátka v jezeře nebo vlastně bytosti. ❤️
Krotitelia upírov (2003)
Miluju to ❤️❤️❤️... Zápletka naprosto boží, tohodle upíra jsem naprosto milovala. A krotitele fandila sem hlavní postavě ❤️miluju
Návrat do budúcnosti (1985)
Všechny 3 díly je srdeční záležitost. Vždy v TV když běží dívám se ❤️❤️
Úsvit mŕtvych (2004)
Miluju tu zápletku, miluju nákupní centrum❤️❤️.. A miluju zombie ❤️❤️❤️🧟♀️🧟♂️🧟 jeden s nejlepších filmu se zombi
Gejša (2005)
Miluju knihu a japonskou kulturu gejsek. Chtěla bych být jednou s nich. ❤️❤️
Láska na karí (2014)
Krásný romantický film plný lásky, pochopení. Vždy mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři ❤️
To (2017)
Ježíš jak já miluju Pennywise ❤️❤️❤️🤡🤡.. Moje stehno zdobí tetovani s klaunem. To už něco vysvětluje jak moc 🤡❤️