Recenzie (47)
Neľútostný pomstiteľ (2010)
Nadupaná kára, nadupanej Dwayne, nabitá bouchačka, jednoduchá zápletka, přímočarej konec. Co víc čekat od akčního bijáku, který rychle odplul jak rychle připlul. I tak, ale musím hodnotit více jak kladně, protože tohle není na přemýšlení, ale na relax.
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Taková příjemná dobrodružná akční pohádka, kde zase chce zloduch ovládnout svět a v tom se objeví princ s pohyby gymnasty na olympiádě. No, hra je hra a film je film. V tohle případě jsem vypnul mozek a šel si zapařit a zavzpomínat na mládí.
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
První díl byl ještě koukatelnej, ale tohle bylo jenom přes oční víčko. Jeden z mála filmů u kterých člověk nemusí myslet, protože to není jeho šálek kávy a můj rozhodně nebyl. Dávám cenzuru s jednou hvězdou :)
Piraňa 3D (2010)
Ale jo, tenhle biják prošpikovanej bikinama a krvežíznivýma kousavavýma nenažranýma vykulenýma zubatýma rybičkama se docela povedl. Celý film jsem se dobře bavil a na titulování na horror mi to přišlo až moc komický. Sice konec trošku ujel, no co, alespoň solidní zářez na pokračování. Solidní čtyřka s půlchlupem navíc.
Bastardi (2010)
Na film jsem si zašel do kina a byl jsem příjemně překvapen. Ne z agresivity, ne z násilí, ne z přihlouplých urážek, ale z toho, že česká filmografie dokáže něco takového v lepším případě vyprodukovat. Film byl sice o trošku horší průměr, ale pořád lepší než některé jiné ptákoviny.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Film nabytý jednou hvězdou vedle druhé. V některých případech to nedělá dobrotu, ale v tohle filmu si všichni našly svojí lajnu, po které se vezli s úspěchem bezmála dvě hodiny. Ano, film má svoje mouchy někdy hraničící s absurditou, ale tenhle film je především pro pobavení a tak se to dá odpustit. Freeman, Willis a především Malkovich jsou legendy, a po téhle jízdě prošpikované jednou hláškou vedle druhé se usínalo s dobrým pocitem, že si Schwentke vybral dobře.
Život Davida Galea (2003)
Z počátku trošku utahané, ale jakmile minuta za minutou odbíjí k neodvratnému finále, člověk může jenom žasnout nad absurditou amerických zákonů. Ano, tenhle film není jenom aktu zmýlení, ale hlavně o tom, že zlo nemusí být jen zlem a dobro jen dobrem.
Pochovaný zaživa (2010)
Film s jednoduchou pointou, našpikovanou do hodiny a půl. Možná jsem byl do filmu trochu více ponořen, tím si mě ale film o to víc získal, že jsem Ryanovi fandil. Konec filmu se nedá popsat, ten se musí vidět.
Počiatok (2010)
Když film začínal neubránil jsem se myšlence, že utopený Leo z Titanicu se našel vyplavený na pláži jako kousek mořské řasy. V tu chvíli jsem doufal v myšlenku, jestli tenhle film je ten pravý na shlédnutí po dlouhé době v kině. A výsledek? Po více jak dvouhodinové jízdě jsem byl naprosto spokojen, akorát na jednu maličkost. Po druhé v řadě Leo "honí ducha svojí manželky". I tak tomuhle nářezu myšlenek dávám za plný počet ;).
The Crazies (2010)
Podivní jsou podivným filmem o podivném viru, který má podivné příznaky a který dělá z lidí podivné oživlé zombie. Až na to, že tyhle zombie jsou trochu brutálnější než obvykle. Zpočátku film plyne poklidným tempem a až někde v půlce se to zlomí do zběsilého tepu. Konec filmu ubral jednu hvezdičku z celkového dojmu, ale i tak se drží výše než podobné filmy. Ono mrsknou atomovkou na americký kontinent tak by to vyvolalo třetí světovou.