Recenzie (194)
Ostrov (2005)
zaujimavé futuro so skvelou Scarlett....stojí zato si to pozrieť
Grindhouse: Machete (2007)
ak by mal byť film v štýle fiktívnej upútavky, tak to bude kandidovať na film roka....bohužiaľ je to len fikcia :) inak úplne šialené a skvelé hlášky....Please father have mercy. God has mercy. I don't! :D
Dogma (1999)
Maximálne šialený film, porovnatelný v neúcte kresťanstva so Životom Bryana....Ale tie hlody tuto nemali chybu.....Smith je pán režisér :)
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Tak toto nemoholi zachrániť ani Ford a Blanchett...Je mi jasné že Jones je dosť mysteriózne, ale ufóni??? lol to bolo podľa mňa priblblé...
Mentalista (2008) (seriál)
po zhliadnutí pár častí sa to nedá zle hodnotiť, vcelku slušné a veľmi zaujimavé, taká oddychovka
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
No neviem, mne sa tieto CSI veľmi páčia a Horatio Caine sa výborne hodí do hlavnej postavy...ako aj u ostatnýych dobre časti sa striedajú so slabými, originálne prípady s otrepanými takže je to tak 60:40
Kriminálka New York (2004) (seriál)
tak toto je o úroveň slabšie ako Las Vegas, ale stále je to dosť solídna kriminálka, ktorá sa dá pekne pozerať
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
výborné časti sa striedajú so slabšími ale má to výbornú úroveň, originálne prípady a slušné prevedenie
Life - najbohatší policajt (2007) (seriál)
Žáner originálny, ale stráca to úroveň nejako...ale každopádne dá sa to pozerať
Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o sexe, ale báli ste sa opýtať (1972)
Pri pozeraní tohto filmu som sa geniálne nasmial a užíval si poviedky v ktorých hrla Allen, pričom posledná nezabudnutelná bola len vrchol tochto filmu. Allen známy svojím otvoreným postojom k sexualite búral všetky spoločenské tabu...viva Allen