Recenzie (344)
Neverná (2002)
človek má nutkanie pridať jednu hviezdičku za oliviera martineza,ale objektivita musí byť,nie? =)
Beštiár (2007)
prvá časť: 2*, druhá časť: odpad! ... dementné od scenára cez herecké výkony až po réžiu...toto sa podľa mňa nemohlo páčiť ani zarytým feministkám
Všetci hovoria: Milujem ťa (1996)
nasmiala som sa ako pri všetkých woodyho filmoch,ale aj tak mám pocit, že žáner "muzikál" a woody allen k sebe veľmi nepasujú a že by spravil lepšie ,keby vynechal kabaretné čísla a viac sa venoval prepracovaniu postáv (keď už ich je tam toľko)
Proposition (2005)
najviac by som vyzdvihla atmosféru filmu,ktorá vás vtiahne hneď na začiatku a nepustí do konca, potom hudbu nicka cavea, tá je ako vždy perfektná a potom samotnú skutočnosť,že aj napriek tomu, že to bol western som sa ani chvíľu nenudila a nemala nutkanie to vypnúť (guya pearcea snáď ani chváliť netreba,ten je výborný zakaždým)...jediné, čo by som nickovi caveovi vytkla, bolo príliš veľa násilia a múch,ale to k tomu asi patrí...
Príšerky s.r.o. (2001)
úžasné...ja som sa teda nahlas smiala a záverečné "brebty" boli zlatým klincom
Zkažená mládež (2007)
ako povedali viacerí, toto by mali púšťať v školách povinne, nie preto,aby sa tí, čo by chceli šikanovať, báli,že ich niekto postrieľa, ale preto,aby aspoň na chvíľu videli ako sa šikanovaný človek môže cítiť...okrem iného som bola veľmi milo prekvapená kvalitou estónskych filmárov, musím povedať, že som nečakala takú dobrú réžiu ani skvelé herecké výkony pomerne mladých hercov
Sunshine (2007)
príšerné...obyčajná vyraďovačka so slnkom na pozadí, bez štipky logiky a s totálne neprehľadnou kamerou...niečo ako červená planéta vs. lovci myšlienok s happyendom...oceňujem akurát tak hudbu a cilliana murphyho (ak chcete dlhší komentár pekne to zhrnul monolog)
Jackass - naprostí šílenci (2000) (seriál)
to asi nikdy nepochopím na kieho boha toto niekto robí a kto to potom pozerá...ako hovorí môj dedko,lopatu do ruky im treba =) (aj keď bohviečo by s ňou oni dorobili, pravdepodobne by sa akurát domlátili...)
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
perfektná súťaž,ktorú som úplne milovala (najviac samozrejme diel s brianom joubertom =) )
Zločiny a poklesky (1989)
neviem,tieto morálne posolstvá na mňa nejako nezaberajú...od woodyho allena si dám radšej nejakú komédiu