Recenzie (344)
Pásla kone na betóne (1982)
povedala by som,že jeden z najlepších slovenských filmov (čo zase nie je až také ťažké dosiahnuť),ktorý som dokonca vydržala až do konca a ešte som sa aj zasmiala
101 dalmatíncov (1996)
pre deti (ktorým je,predpokladám,tento film určený) veľmi príjemná zábava,navyše s najlepšou cruellou akú si možno predstaviť
Sedem rokov v Tibete (1997)
brada pitta nemám rada a keď má ešte hrať horolezca a učiteľa dalajlámu v jednom,tak viete,že je zle, ale na druhej strane je film dokonalý,čo sa týka vizuálnej stránky,o hudbe ani nehovoriac...takže nakoniec lepšie tri
Pod povrchom (2000)
človek by si myslel,že harrison ford a michelle pfeiffer by nemohli hrať v nejakej prílišnej kravine,ale očividne mohli...
Znamenia (2002)
začiatok vyzerá veľmi sľubne,dokonca je to mystické a má to tú správnu atmosféru (hlavne v kine teda), ale ten koniec...
Vertical Limit (2000)
len ak viete úplne vypnúť mozog a stačí vám chris o´donnel
Kámo, kde mám fáro? (2000)
mohli si dať tú námahu a hodiť im tam aspoň pár vtipov...
Pobrežná hliadka (1989) (seriál)
bohužiaľ (alebo skôr našťastie) nie som chlap,takže pobrežnú hliadku pre mňa nevytiahnu ani pameline silikóny,aj keď musím uznať,že niektorí plavčíci neboli márni =) no postaviť na tom seriál trvajúci tak dlho sa mi zdá desne prehnané a pritom stačilo len najať nedementného scenáristu
Godzilla (1998)
kto by to pozeral? jasna grcka uz od nazvu a nametu
Ľudská škvrna (2003)
páčila sa mi myšlienka filmu,ale možno si toho zobrali až príliš veľa na to,aby sa všetkému mohli venovať poriadne...wentworth miller a anthony hopkins ako černosi? dosť nepresvedčivé,aj keď na toho wentwortha sa nesťažujem =)