Recenzie (7)
Veľká (2020) (seriál)
Skvely serial tak absurdny ze az
Firewall (2006)
Slabucke, scenar hodne pokrivkaval a asi nemali na IT odbornika viacej dolacov inak predsa nie mozne aby si mysleli ze im zozereme tie chabe pocitacove "dovednosti" mladika Harrisona. Alebo to bolo robene pre americky trh ?
Jedna za všetky (2014)
Ano cele milucko priblble ale preco nie? Ja som tym babam fandila aj ked naozaj nemusim tu usatu kameronku:) Leslie je moja oblubenkyna od Georga z dzungle:) a Nikolaj je best a velice sympaticky
Bohovia Egypta (2016)
Krasne .farebne oblbujuce fantasy s peknymi ludmi a super lokaciami( ak to samozrejme nebolo klasicke zelene studiove). Nikolaj tradicne fesi takze nebolo to az take sklamanie:))
Totem (2017)
Dom zamerne tmavy,maly to by bolo este fajn ale ten nevysvetleny pribeh nik u nas doma to nepochopil:) Dve hviezdy len za Jamesa Tuppera.
Pani Dokonalá (2018) (TV film)
NO BOOOZE dodivane na dvakrat ( na jeden raz to nebolo mozne) mam rada Cobejovu, ale ak to aj produkovala tak cele zle jedine ak to bolo myslene ako parodia :) Mozno si len chcela po dlhej dobe zahrat,len zrejme chyba odstup.Dve hviezdy davam len za toho vcipneho chalana co riesil veceru s mamou :))
Veľké malé klamstvá (2017) (seriál)
"U mne dobrý" inak neviem popisat tento hodne putavy serialik,zaciatok rozpacitý ale potom to uz krasne gradovalo do necakaneho( konecne) konca.Aj ked nemusim tu tvarohovu australcanku v tomto celku bola v poho .Uz sa vytesujem na dvojku