Posledné recenzie (18)
Rozčarování - Série 5 (2023) (séria)
Za mě opět série nic moc. Zbytečné běhání z místa na místo, spousta dějových linek, které působí spíše jako vata. Ani jednou jsem se nezasmál a zmizel i ten sarkastický podtón. Prostě to úplně ztratilo ducha prvních dvou sérií. Závěr taky pěkně na nic. Spoiler Zlo je sice poraženo, ale ne tak úplně. Všichni se vzdávají nesmyslně koruny, až skončí u služky. Haló a co Derek?! Pak každá postava dosna krátkou scénu, jak to s ní dopadlo, jako by to nezvládli udělat pořádně v průběhu děje. Prostě odbyté. Konec Spoileru. No samozřejmě přibyl woke, takže z hlavní postavy je lesba a na konci jsou dvě gay svatby. Což vysvětluje i ten úpadek kvality seriálu.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Tohle by měli pouštět studentům na FAMU, aby se naučili, jak dělat kvalitní tvorbu. Stačí udělat všechno obráceně.
Trinity Blood (2005) (seriál)
Další promarněná příležitost. Začalo to skvěle. Krásný vizuál, zajímavý námět a dobře zpracovaný a neotřelý svět. Prvních pár epizod jsou obstojné, ale mají potenciál a člověk se těší, jak se to rozjede. Ale bohužel opak je pravdou. Od půlky začne seriál ztrácet tah na branku a místo nějaké epického příběhu jsou z toho krátké epizody, které spolu moc nesouvisí a hlavní postava v nich ustupuje do pozadí a jen sekunduje. Závěr pak přijde strašně rychle v průběhu jedné epizody a je takový wtf?! Velké zklamání. 4/10