Recenzie (365)
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Taková svižná oddechovka :) na kino to nebylo, ale Cruise to furt v sobě má.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Pecka!
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Překvápko :) super zábava!
Modrá planeta - Historie oceánů - Série 2 (2017) (séria)
Laťka byla posunuta zase o kus dále. Dokumentů o naší matičce zemi jsem už viděl mnoho, ale na tohle zkrátka nic nemá. Obecně se jedná o nejlepší přírodopisný dokument co jsem kdy viděl. Chytlavé vyprávění, dech-beroucí zvířecí příběhy + neuvěřitelné záběry ve spojení se čtyřmi roky tvrdé práce s tou nejmodernější technikou = vážně silný zážitek nesoucí silné poselství o křehkosti naší modré planety. Klobouk dolů, neumím si už moc dobře představit, kam se to dá ještě posunout.
Jedna noc (2016) (seriál)
Absolutorium. Nevím co víc dodat. Škoda, že tak přehlížený seriál, přitom má v žánru Krimi/Drama svou kvalitou TOP 5 (alespoň u mě) jasnou.
Coco (2017)
Konečně po delší době inteligentní a krásně zpracovaný animák :)
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Druhý nejlepší díl celé ságy
Logan Lucky: Miliónová lúpež (2017)
Nejlepší na filmu byl ten Mustang Shelby GT350 s V8 v manuálu 8-)
Walk the Line (2005)
Ray v (za mě) emocionálnější a lehce stravitelnější formě. Fantastický výkon Joaquina Phoenixe.
Ja ako Tekvička (2016)
Animák, který umí chytnou za srdce