Obľúbené seriály (6)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Mestečko South Park (1997)
Moje nejoblíbenější společenská satira s neuvěřitelnou stabilitou kvality.
Dexter (2006)
Pokud zapomeneme na velmi hloupou, neoriginální a místy opravdu trapnou poslední sérii, byl to výborný temný netradiční seriál.