Recenzie (139)
Fallout - Cíl (2024) (epizóda)
Až moc náhod, setkání a berliček v posunu ději. Takovej sešup kvality oproti prvnímu dílu jsem teda nečekal.
Všetko, všade, naraz (2022)
Pro rodiče, co jen třeba trochu bojují s dětmi a její výchovou to má o dost větší hloubku a celkový dopad. Naprostá kreativní bomba a ten rodinný přesah. Krása!!!!!
Škatuliaci (2014)
Příběhove za 4*, ale za titulkovo potitulkovou scénu zvedám na 5*!
Dobytí severního pólu (2006) (divadelný záznam)
Je mi to líto, ale když u toho 4x usnu, tak to víc nejde :-(
Hannibal (2013) (seriál)
1. série - 90 %, 2 série - 100 %
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Po prvním dílu ještě nemá cenu hodnotit celý seriál, ale nějaké to lákadlo pro sledování dalších dílů bylo, takže, za mě start 3*. Jinak, celkový look a hlavně úvodní znělka dost okopírovaná od seriálu Luther (náhoda nebo ne, ale úvodní písničkou je Paradise Circus).
Perníkový tatko (2008) (seriál)
1. série - 90 %, 2. série - 90 %, 3. série - 100 %, 4. série - 100 %, 5. série - 100 %
Dexter (2006) (seriál)
1. série - 100%, 2. série - 100%, 3. série - 70%, 4. série - 90%, 5. série - 80%, 6. série - 70%, 7. série - 80%, 8. série - 80% - finálové zakončení 70%
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
1 série - 100%, 2 série - 100%, 3 série - 85%, 4 série - 90%, 5 série - 50%, 6 série po 3 dílech - 20% - tohle už nemá nic společného s Hankem. Pro ty, kteří si nechtějí zkazit tento výjimečný seriál, doporučuji ukončit sledování čtvrtou sérií. Lepší konec si tento seriál nemohl přát a další série už jen vaří z trapnosti a nechutností. Z nostalgie dávám 5*, celkové to je na "zatím" 3*.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Do 3 série hodně dobré, ale s další sérií kvalita hodně klesá a jednotlivá výborná epizoda to nezachrání ... 1 - 3 s - 100%, 4 s - 90%, 5 s - 80%, 6 s - 60%, 7 s - zatím 50%