Recenzie (660)
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Je to snad ještě horší, než jsem čekala/doufala. Naprostá debilita, ale debilita z čistého zlata. Jak jinak si vysvětlil dvojku?
Moulin Rouge (2001)
Šílený guláš! Nádherný písničky, divný ale zajímavý věci... a Ewan vážně krásně zpívá!
Pravdivé lži (1994)
Naprosto dokonalý film s Arniem? Patříte mezi ty, kteří řeknou: Takový není! Já musím oponovat: Ano, opravdu takový film existuje, stačí se podívat na Pravdivé lži.
Vnútorný nepriateľ (2005)
Tak tohle fakt ne-e!
Sedem statočných (1960)
Co záleží na tom, odkud to Američané opsali, tenhle film je prostě dokonalý a já ho proto zbožňuju...
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Skvělý Carrey, skvělá Winsletová, skvělý, zajímavý, nápaditý a velmi silný příběh, skvělá myšlenka... skvělý film!
Po čom ženy túžia (2000)
Krásná kravinka... A po čem toužím já (jakožto žena)? Neřeknu!
Mlýny (1994) (divadelný záznam)
Super Sklepácké představní!
Vadí nevadí (1998) (relácia)
Viděli jste někdy něco chytřejšího, lepšího a vtipnějšího? Já teda ne :). Horšího komentátora asi také sehnat nemohli...
Žena za pultom (1977) (seriál)
Jeden z nejtrapnějších seriálů všech dob.