Recenzie (897)
Komisař Špek (2010)
Předtím jsem viděl českou a podobnou verzi https://www.csfd.cz/film/752094-pripad-mrtveho-neboztika/komentare/ a musel jsem jít s hodnocením níž, protože tato o 11 let starší verze je mnohem zábavnější, lépe zahraná a má cit pro parodii. Za mě milé překvapení a spokojenost.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Absolutní srdcovka 👍
Armageddon (1998)
Další moje guilty pleasure, nemůžu si pomoct.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Sbohem zmetci, bylo to fajn, jeden z nej seriálů co jsem viděl, podruhé ještě větší pecka, stačí 3 série, poslední dvě bída.
Zombieland: Rana istoty (2019)
Jednička byla fajn, ale toto je bída, navíc to vypadá strašně levně až televizně, sorry Woody.
Centurions (1986) (seriál)
Srdcovka, koukal jsem na to na satelitu, nerozuměl jsem ani hovno, ale i tak jsem se nehorázně bavil.
Fantastická štvorka (2015)
Zase taková katastrofa to není, ale je fakt, že to působí jako pilot k seriálu, ovšem nevím, jestli to jde natočit lépe, protože co si budeme, samotný komiks není nic extra.
Jedlíci aneb Sto kilo lásky (2013)
Režie Magnusek :-) nemám více co dodat.
Školní výlet (2012)
Takový ten typ filmu točený pro TV Barrandov, prostě peklo. Jednu hvězdu dávám za herce staré školy, ti se aspoň snaží.
Pamětnice (2009)
Takový ten typ filmu točený pro TV Barrandov, prostě peklo. Jednu hvězdu dávám za herce staré školy, ti se aspoň snaží.