Recenzie (24)
Kosmonaut z Čech (2024)
Umělecký zážitek, závěr je dojemný. Max počet! Pavouk je super
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Povedené rozloučení s Indim.
Batman (2022)
Nejtemnější batman. Miluju tenhle film. Má atmosféru a pomalé tempo mu svědčí. Shlédnuto již 3x. Doporučuji!!
Duna (2021)
Už se těším na dvojku!!!
Válka zítřka (2021)
To se povedlo. Super emzáci a hodně dobrých nápadů. I fajn obsazení. Sci-fi jak má být. Plný počet hvězd.
Tajomstvo a zmysel života (2023)
Skvělý nápad, který se dle mého moc nepovedl. Film nudí, neustálá moudra vám film, který má příběh na druhé koleji dočista znechutí. Digitální animace se povedla, i když některé fantas lokace byli přehnané...
Blue Beetle (2023)
Super. I když to nebylo kdovíjak světoborné, padl mi film do noty a já se skvěle bavil. Ani na chvilku jsem se nenudil. Vtipné postavy z hrdinovi rodinky!! Za mě 4 hvězdy.
Ovce mezi vlky (2023)
I když nejde o nijak extra promyšlenou zápletku, film mě upoutal. Dal mi prožít strach a bezmoc hlavní hrdinky, která vše obětovala pro práci policistky.. Bylo to drsný drama. Italové umí!
Výnimoční (2019)
Nádherný film
Robin Hood (2018)
Super spracování Robina Hooda. Určitě si zaslouží vyšší hodnocení!!!