Obľúbené seriály (10)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Black Books (2000)
Teória veľkého tresku (2007)
Ajťáci (2006)
Červený trpaslík (1988)
a co takhle Komise pro Legalizaci Integrace Teroristických Organismů a jejich RehabilitacI ve Společnosti, jediná nevýhoda je, že zkratka je .......... Zlatý fond anglického humoru a velmi tučná dávka, první čtyři serie nasadili laťku tak vysoko, že se už nepovedlo dalším seriím přes ní přehoupnout, někdy ani přiblížit. Postavy (herci), styl a humor, který musel zákonitě zkultovnět, stačí tomu dát chvilku. Kvuli vztahu k úvodním čtyřem seriím regulérních pět gumových sandálů s přeskami.
Priatelia (1994)
Bratstvo neohrozených (2001)
Hra o trůny (2011)
Sherlock (2010)
Neuveritelna podivana... Vse co bych od Sherlocka mohl chtit... Myslim, ze nejhezci na dobrych serialech je fakt, ze dokaze utopit i pomerne nezajimavy dil a stale si zachovat tvar perfektniho zazitku. Benedict je tak etericky az beda... jakoby by se vyskytl hlavne pro tuto roli. Freeman dela cest serialovym podrztaskum a vcelku nejde nemit jeho postavu rad.. Zboznuji ty mono i dialogy.. proste klepu se na kazdy novy dil a uzivam si remaky klasickych dilu jako treba Bakerville...