Recenzie (140)
Príliš vzdialený most (1977)
spolu s nejdelším dnem a bitvou o Británii, válečné filmy, které zůstanou nepřekonanými. Skvělé herecké obsazení, hudba a triky
Robin a Mariana (1976)
je to trochu moc romantika, ale zase není to osmnáctý Robin Hood
James Bond: Diamanty sú večné (1971)
Bondovka klouzající do komedie
James Bond: Žiješ len dvakrát (1967)
nějak ty bondovky spřažený s asijským prostředím nemám rád...nevím proč ale 3 si to zaslouží- je to Bond
Pahorok (1965)
Geniální drama.... kombinace pouště, velicevyšinutého velitele a znavení vojáci...tohle je jeden z těch filmů proč mám rád Seana Conneryho
James Bond: Thunderball (1965)
Thunderball se už ne tak uplně drží knižní předlohy ale pořád je to Bond od Iana Fleminga
James Bond: Srdečné pozdravy z Ruska (1963)
Parádně se drží literární předlohy. Je to opravdu zfilmovaná knížka
James Bond: Dr. No (1962)
prvnímu Bondovi nejde nedat 5 hvězd
Najdlhší deň (1962)
Báječná hudba, skvělé obsazení a tuny komparzistů.
Honba na ponorku (1990)
Má všechno co má ponorkové drama mít plus zpívající ruské vojáky