Recenzie (82)
American Horror Story (2011) (seriál)
Tenhle seriál se vážně povedl. Každá série o něčem jiném. Některé jsou lepší, jině horší a nekoukatelné. Jinak velice dobře zahrané né moc známými postavami, příjemně strašidelný, propletený příběhy, někdy až nechápavě zamotaný
Jigsaw (2017)
Nesmrtelný John a jeho Saw. Několikrát ho vidíte umírat, ale přitom stále žije. Pořád stejný...
Čarodejnice - Déjà Vu All Over Again (1999) (epizóda)
smutný díl :(
Čarodejnice - All Hell Breaks Loose (2001) (epizóda)
Jediný díl, kde mi ukápla slza :( škoda, další série už nejsou tak dobré
Prvých 100 - Praimfaya (2017) (epizóda)
Čekala jsem konečně konec seriálu. Modlila jsem se už u druhé série, aby z toho nebyl další propadák. Nezklamali a točí dál. Jen by mě zajímalo, co to bylo za děcko a hlavně kde se tam vzalo, když udeřila vlna a nikdo nemohl přežít a kryt byl zavřený. Nelogický a už by to měli ukončit
Šibenice (2015)
Dobrý námět, pěkné zpracování. Musím uznat, že jsem se dokonce bála. Filmy nahrávané jako "záznam" nejsou špatné. Film byl trošku předvídatelný, ale nebyl nejhorší :)
Geostorm: Globálne nebezpečenstvo (2017)
byla jsem zklamaná, čekala jsem grafické provedení "děs a hrůza" jak bývá u takovýchto katastrofických filmů, ale mile překvapil. Nemám co dodat, prostě paráda :)
Thelma a Louise (1991)
pěkný snímek ale zbytečně moc dlouhý a pak už aji nudný
Insidious: Posledný kľúč (2018)
Napětí už od začátku. Na to že je to už 4 díl,tak je to stále koukatelný :-)
Cudzinka (2014) (seriál)
Velice povedený seriál a asi se dám na knížku. Každý díl hltám a nemám dost. Čekala jsem konec na první sérii, která byla vydařená, druhá mě moc nenadchla, ale závěr byl podařený, ale zase otevřený. Neměli by s těma sériema moc přehánět. Jinak seriál má ode mě plné hodnocení