Posledné recenzie (11)
Peacemaker (2022) (seriál)
Mám rád komiksy a zejméma od Marvelu, ale tahle krutopřísná řežba od DC, posílá všem seriálům z Marvel Univerza jasný vzkaz (snad vyjma Punishera :-) ) - Go fuck another fish, asshole!
Moonfall (2022)
je to tak hloupé, že se člověku nechce ani k tomu nic napsat :-(
Cudzinec (2017)
Film který jsem ani nezaznamenal, že by šel v kinech. Po jeho shlédnutí snad jeden z nejzábavnějších akčních kousků roku 2017. Chan i Brosnan válí. Za mě bez ztráty květinky!!