Recenzie (1 251)
Amores perros (2000)
Iňárritu mě touhle syrovou a nelítostnou dostal. Tenhle film bolí a nedívá se na něj dobře, ale oči se od plátna nedají odtrhnout. Krásně propletené různě načasované dějové linky, vlastně od AP se naplno rozjela móda mozaikovitých dramat.
Okno naproti (2003)
Docela mě to chytlo, přestože to má své slabší chvilky. Ke konci jsem se bál, že to skončí podle hollywoodských not, ale evropská kinematogrefie ještě umí být svá :-) 70 %
Carrotblanca (1995)
Krásná parodie na Casablanku, je to ujetý, a je to dobrý :-)
Trhák (1980)
Jelikož nemám rád filmy, kde se přespříliš zpívá, tak mi trhák moc nesedl. Je tam několik výtečnách momentů, které mě samozřejmě pobavili, ale bráno pohledem celku: radši se bavím jinde.
Světáci (1969)
Tohle pro JE klasika jako vyšitá, ovšem doporučuju sledovat na DVD v plném širokoúhlém formátu (ostatně toto doporučení mohu dát ke všem filmům, kde to jen jde:-). Objevíte totiž Světáky v jiném, netušeném rozměru :-)
Skřivánci na niti (1969)
Tyhle filmy ukazujte těm, co tady porád na něco stěžujou a rádi by zase žili v socialistickém blahobytu! Výborný film, který ale osloví dnes už spíše lidi, kteří mají jakýs takýs přehled o tom, co se v týhle zemi po neuvěřitelných 40 let dělo...
Čierni baróni (1992)
81 % - Pobavilo, líbilo, nejlepší je Donutil, ten tyhle týpky má prostě v kostech :-)
Ostře sledované vlaky (1966)
Poprvé jsem je viděl ve škole, a přestože byl ve třídě takový ten školní neklid, film mě dostal. Když jsem ho pak viděl znovu, už pěkně v klidu doma v televizi, byl zážitek ještě silnější. Klobouk dolů...
Postřižiny (1980)
Klasická hrabalovština, poetický film a výtečný Hanzlík á la strýc Pepin. Ono vůbec všichni herci jsou přesně trefení, moc příjemná záležitost.
Musíme si pomáhať (2000)
Nečekal jsem od Hřebejka takový posun, ale velmi příjemně mě překvapil. Polívka a Dušek jsou klasa, nejlepší je ale ten nacistický animovaný úvodník :-) Ferdam Mravenec mě dostal :-)