Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
Návrat Temného rytiera (2012)
Dlouho jsem čekal a odpočítával, až tento film vstoupí do kin. Proto jsem si ho vychutnal v Gold Classu. Očekával jsem hodně a dostal jsem hodně. Epické zakončení podpořené naprosto úžasnou hudbou. Překonat Temnýho rytíře prostě nejde a srovnávat už vůbec ne. Bane fascinuje a mrazí od první scény. A další nový postavy? Gordon-Levitt skvělej, ten kluk se mi líbí čím dál víc. Catwoman též výborná. Závěrečnou bitku a čtení poslední vůle bych si mohl pouštět pořád. "It doesnt matter who we are, what matters is our plan."
Bad Boys 2 (2003)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Tolik emocí ve mně naposled vzbudila snad Zelená Míle. Brilantní film, který nemá v ničem chybu. Asi bych měl zaktualizovat můj TOP žebříček...