Recenzie (630)
Duna (2021)
Skromně tvářící se snímek, kterej na diváka ničím nemachruje a už vůbec se nesnaží mu nějak vetřít do přízně je vážně neskutečná audiovizuální pecka, kde mi artovej styl sedí stejně jako perfektně zvolenej casting. Na dvojku musím do kina. 87%.
Bedári (1998)
Za mě nejlepší zpracování románu. Kam se hrabou Ventura s Gabinem s jejich přehodnocenýma prosťoučkýma verzema. Druhá, revoluční půlka mě moc nebere ani tady, ale to je bohužel chyba Hugova. Jako celek však super. 87%
Na západní frontě klid (2022)
Z hlediska filmu mi přijde 1. světová celkem ošizená, takže moc díky za tohle téma. Filmařina celkově super, brutalita drsná, ale ne přehnaná. Z negativ tu musím zdůraznit absenci výraznějšího příběhu zacházejícího do větší hloubky postav a právě proto jsem si tu ani k tý nejhlavnější nedokázal vytvořit sebemenší empatický pouto, takže mi bylo ve finále úplně jedno, jak dopadla. A to beru jako tu největší chybu. Film bez emocí je pro mě polovičním filmem, i kdyby byl ve všech ostatních směrech tím sebelepším. 70%.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Jsou kokotiny a jsou trapný kokotiny. Tohle je ten první případ. Občas jsem se i bavil. 45%
Monstrum (2022) (seriál)
Prokristapána, to se táhlo jak nudle z nosu. Dokola se opakující scény, nekonečný balení bukvic po barech a dva poslední díly mě dovyprudily totálně. Příběhu, co by se vešel do čtyřdílný minisérie, chybí navíc i trocha toho vizuálního bizáru, kterej ne že bych vyhledával, ale sem prostě patří! 55%.
Uncharted (2022)
Tvl, to byla slabota. CGI kam se podíváš a to fakt i u podělanejch dvoumetrovejch skoků a navíc na otřesný úrovni. Bezcharakterní parťáci se tu neustále podráží, takže každej jede sám na sebe, rádoby humorný scény absolutně humorný nejsou, a kromě solidní hudby tu chybí to nejdůležitější a to je náboj. Je to mdlý a je to nudný. 40%
Naposledy spolu (2017)
Smutnej film od začátku do konce a takový nemám rád. Nic mi nedávají. 50%
Bezva zuby na zásnuby (2022) (TV film)
Ach jo Vejdělku. Platívals za nadprůměrnýho režiséra, ale ty doby jsou tytam. Celkem zbytečný nic o ničem, co by se vešlo do dvaceti minut. 30%.
Láska v Toskánsku (2020)
Slabší verze Dobrýho ročníku. Kromě Richardsona jsem tu neměl problém asi s nikým a ničím. Výrazně mě tu neoslovilo ale taky nic. Zkrátka a dobře, hodně předvídatelná kopie. 67%.
Rošťáci (1985)
Měl jsem štěstí, ze jsem poprvý viděl Rošťáky ve čtrnácti letech očima dítěte. A pak znovu a znovu a znovu a znovu... Můj nejoblíbenější dětskej film vůbec. 95%.