Recenzie (405)
Winnetou (1963)
Vinnetou, má první lásko, kde že loňské sněhy jsou?! :-)))
Kosmo (2016) (seriál)
Tak, jako u tohohle bonbónku, jsem se už dlouho nepobavila a od srdce nezasmála. Všechny zásahy do černého!
Muž, co zabil Hitlera a pak yettiho (2018)
Neměla jsem žádná očekávání. Proto nebylo ani žádné zklamání. Zvláštní film. Nejvíc ze všeho mi připomínal Silverbergovy povídky. Tempem vyprávění, hlavním hrdinou a pocitem, který ve mně zanechal. Příběh starého osamělého vojáka, inteligentního introverta, který za války vykonal hrdinské činy, o nichž nikdo nesmí vědět. Teď už jen vzpomíná, trápí ho svědomí a polyká prášky a fakt ho nebaví takhle žít. Nečekaně se na něj rozpomene vláda, aby zlikvidoval původce nebezpečné nákazy, neboť je jediný, kdo jí dokáže odolat. A když je někdo jediný, tak prostě musí, páč mu svědomí nedá, to je známá věc. Film nemá nikterak úžasnou výpravu, ale k čemu by tu byla? Herci odvedli dobrý výkon. Je to trochu sci-fi, trochu komix, trochu si z nás tvůrci dělají legraci, trochu nás nutí k zamyšlení. A nakonec - co to, sakra, má v té krabici? :-))
Leonard Bernstein: Mše (2018) (divadelný záznam)
No, možná je to geniální dílo, to říkaj oni, ale já u něj nevydržela. Fakt se mi to vůbec, ale vůbec nelíbilo. Něco o tom Jiříkově vidění, tanci svatého Víta a tak podobně. :-)))
The Big Trail (1930)
Nemá chybu!
Dějiny Hollywoodu (2010) (seriál)
Zajímavé. Slávu Hollywoodu založili východoevropští židovští outsideři, kteří se chytili příležitosti. A nepotřebovali dotace :-)))
Generál MacArthur (1977)
Spousta historických zajímavostí, úžasný pan Gregory Peck. Způsob zpracování poplatný době vzniku. Za čtyřicet let se naši potomci jistojistě budou pošklebovat našim trhákům :-))
Terminátor (1984)
Sci-fi láska na celý život.
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
Více humoru Terminátorovi sluší! "I´m back! You are terminated!""
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Kdykoliv!